poniedziałek, 1 września 2014

Rozpoczęcie roku!

Cześć! Już dziś pierwszy dzień szkoły.Nie umiem uwierzyć,że to już. Przecież niedawno zaczęły się wakacje. Ale szczerze mówiąc troszkę się ciesze, że już początek roku szkolnego. Znudziło mi się ciągłe nic nie robienie a na dodatek byłam bardo ciekawa jak będzie w nowej szkole. Cóż jak się okazało było troszkę dziwnie. Zobaczymy co będzie za kilka dni. Jestem ciekawa jak będą wyglądać zajęcia zawodowe, ale tego dowiem się dopiero w środę. 

Jak Wam minął pierwszy dzień w szkole? Podobało Wam się?
~Ciciaq

3 komentarze:

  1. Po wakacyjnej pracy, dopiero zaczęłam wakacje i nicnierobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, mi nie minął pierwszy dzień w szkole, bo jeszcze mam miesiąc wakacji :D. Cieszę się, że skończyłam szkołę, niestety, mam ją na przeciwko i słyszę każdy dzwonek rano haha.
    Oby było lepiej i powodzenia w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zapowiada się dość fajny rok szkolny :3
    http://death-niku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń